IPA CONGRESS

اهدای جایزه کنگره IPA به دکتر محمد صنعتی

IPA CONGRESS

جایزه «خدمات فوق‌العاده شایان‌تقدیر به روان‌کاوی» به سبب وقف زندگی حرفه‌ای در راه اعتلای اندیشه روان‌کاوانه در بستر فردی و گروهی در ایران، به دکتر محمد صنعتی اهدا می‌شود.

ویرجینیا اونگار ریاست انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA) که توسط زیگموند فروید پایه‌گذاری شده، اعلام کرده است که هیأت رئیسه این انجمن، نظر به پیشنهاد کارگروه اعطای جوایزش، تصمیم گرفته تا جایزه «خدمات فوق‌العاده شایان‌تقدیر به روان‌کاوی» (Extraordinary Meritorious Service to Psychoanalysis Award) را به دکتر محمد صنعتی روانپزشک کشورمان اهدا کند. این جایزه توسط رییس انجمن اعلان و همراه با مدال و گواهینامه اهدا می‌شود.

در توضیح اهدای این جایزه آمده است که این جایزه به پاس خدمات درخور ستایش و استثنایی به دانش یا حرفه روان‌کاوی، از جمله پیش‌برد روان‌کاوی در جامعه‌ای گسترده‌تر و به شخصیت‌هایی اعطا می‌شود که در انجمن بین‌المللی روان‌کاوی عضویت ندارند و امسال دکتر محمد صنعتی به سبب وقف زندگی حرفه‌ای خود برای اعتلای اندیشه روان‌کاوانه در بستر فردی و گروهی در ایران، برای دریافت این جایزه پیشنهاد شده‌ است.

این جایزه طی جلسه کاری انجمن بین‌المللی روان‌کاوی در گردهمایی پیش رو که در شهر لندن در کشور انگلستان برگزار می‌شود اهدا خواهد شد.

2 نظر

  1. سلام وقت بخیر

    عرض ارادت به جناب صنعتی

    من در خصوص تاکید بر فراق در ادبیات و رابطه ی آن با دوپامین می خواهم پادکستی تولید کنم، در نتایج جست و جو هایم به آثار شما رسیدم.

    خواهشمندم مرا راهنمایی کنید اگر به صورت خاص دراین زمینه کار کرده اید.

    احترام

  2. مریم سعید

    با سلام واحترام
    آقای دکتر صنعتی بی نظیر هستند امیدوارم همیشه در نهایت صحت و سلامت باشند وما بتوانیم از وجود پرفیضشون لذت ببریم وبهره مند شویم . با سپاس از کلیه زحمات این بزرگوار.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

x

حتما ببینید

نامه ریاست انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA)

Dear Dr. Mohammad Sanati,I am writing in my capacity as President of the International Psychoanalytical ...